Niestety, pisałem, odpisali mi, że mam wysłać do nich aparat a oni mi to zrobią jako usługę płatną.
Witam ponownie,
Jeśli posiada Pan aparat na gwarancji to usługa wgrania oprogramowania jest bezpłatna, koszty transportu również,
jeśli aparat jest po gwarancji to koszt usługi wynosi 50,00 brutto plus 22,00 koszty transportu.
Pozdrawiam,
Teresa Gabrylewicz
SERWIS FUJIFILM
ul. Al. Jerozolimskie 200
IV pietro, pokój 406
02-486 Warszawa
tel. (022) 578 11 14,
fax:(022) 578 11 13
email:
teresa.gabrylewicz@fujifilm.pl Witam,
czyli aparat do wyrzucenia ?
Bo raczej nie będzie to opłacalne, poza tym nie chcę pozbywać się aparatu na tak długo.
Nigdy więcej Fuji! Po prostu kupię inny prosty aparat, to wydatek koło 200zł.
Na Waszej stronie jest tylko wadliwe oprogramowanie do pobrania, nie udostępniacie poprawionego, które umożliwia prawidłowe funkcjonowanie sprzętu. I chcecie zarabiać na tym, że takie oprogramowanie, z wadą udostępniliście. Trochę nieelegancko. Pisałem w tej sprawie już kilkukrotnie do Fuji, na inne maile ale pozostały bez odpowiedzi.
Witam,
Prosimy o przesłanie aparatu do serwisu.
W celu skorzystania z naprawy pogwarancyjnej należy:
- przesłać aparat w oryginalnym opakowaniu fabrycznym, ewentualnie innym dobrze zabezpieczonym
-dołączyć krótki opis usterki oraz dane teleadresowe.
Przesyłkę można przesłać za pośrednictwem dowolnej firmy kurierskiej lub pocztowej na koszt własny.
Adres serwisu:
Serwis Aparatów Cyfrowych FujiFilm
Al. Jerozolimskie 200 pok. 406
02-486 Warszawa
Po otrzymaniu sprzętu sporządzany jest ewentualny kosztorys naprawy, o którym klient zostanie poinformowany telefonicznie, e-mailowo lub listownie.
W przypadku rezygnacji z naprawy, po sporządzeniu wyceny serwis FujiFilm pobiera opłatę za kosztorys w wysokości 40 pln netto + ewentualne koszty transportu.
Na naprawę serwis udziela 6 miesięcznej gwarancji z wyjątkiem takich usług jak: czyszczenie aparatu po zalaniu, zapiaszczeniu(bez wymiany podzespołów) lub czyszczenia matrycy.
Ufam, że przekazane informację okażą się pomocne.
Pozdrawiam,
Teresa Gabrylewicz
SERWIS FUJIFILM
ul. Al. Jerozolimskie 200
IV pietro, pokój 406
02-486 Warszawa
tel. (022) 578 11 14
fax:(022) 578 11 13
email:
teresa.gabrylewicz@fujifilm.pl Witam,
Dokopałem się do tego maila na stronie Fujifilm Polska>Wsparcie, kliknąłem w link „Zadaj nam pytanie techniczne, napraw swój aparat, pobierz instrukcję użytkownika, oprogramowanie i aktualizację firmware”.
Mam następujący problem: miałem pewne problemy z moim AV100, którego używam jako podręcznego fotonotatnika i musiałem wgrać od nowa firmware. Niestety na stronie Fujifilm było tylko Firmware v.1.01, wgrałem je ale niestety uniemożliwia ono filmowanie w 720p przy scenach o dużej rozpiętości kontrastu (np. w pełnym słońcu). Aparat zawiesza się w takich sytuacjach całkowicie. Oryginalnie miałem oprogramowanie 1.02 i takie problemy nie występowały. Sprawdziłem jeszcze na forach internetowych, wiele osób skarży się na tę sama przypadłość przy sofcie 1.01.
Czy moglibyście Państwo udostępnić mi wersję Firmware 1.02? Byłbym bardzo wdzięczny bo przyzwyczaiłem się do tego aparaciku i szkoda byłoby mi wyrzucić go z powodu wad oprogramowania. Mam jeszcze S2980 i też jestem z niego zadowolony, nie sprawia mi żadnych problemów ale trochę za duży do codziennego noszenia w kieszeni, używam go gdy robię np. zdjęcia katalogowe dla moich klientów.