Teraz jest 2018-06-21, 11:14

Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Wiadomość
Napisane: 2016-11-18, 12:49 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-03-24, 23:34
Posty: 6683
zdjęcia: 1
Lokalizacja: Londyn
Podziękował: 44 razy
Otrzymał podziękowań: 112 razy
Model aparatu: Fuji: X-T1, X PRO-1 full spectrum, X10
sparrow napisał(a):
Krzysztof Powolny napisał(a):
Pęknięty wyświetlacz i wymiana wyświetlaczaKoszt 522 PLN

Wygląda to dosyć drogo - ja mam pęknięty wyświetlacz w X100 i ofertę wymiany za 280 PLN


Miałem rozbity wyświetlacz w X Pro 1 - sprawdzałem serwis Fuji w PL i w UK i w obu przypadkach suma była podobna (po przeliczeniu funtów na złotówki, w UK było minimalnie drożej) - ok 1000zł.
Wymiana wyświetlacza w serwisie niezależnym wyceniona została na 250zł, z tym że ponieważ osłona (szybka) wyświetlacza jest zintegrowana z tylną obudową aparatu, serwis niezależny nie był w stanie wymienić tej szybki.
Zdecydowałem się przerobić aparat na pełne spektrum i w serwisie, który to robił zaproponowano mi wymianę wyświetlacza za 9 funtów. Z zastrzeżeniem, dotyczącym szybki, jak wyżej.
W efekcie wyświetlacz wymieniono mi za darmo gdyż według serwisu na dostawę wyświetlacza z Chin czekałem zbyt długo (ok 3 tygodni).
Stosunkowo niewielkie uszkodzenie szybki osłaniającej wyświetlacz przeszkadza w niewielkim stopniu.

_________________
The Mis'

__________________________________
"Real Men Use Telnet on port 80" (el bid)
...
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness
...
...
Portfolio under construction
FIAP Salons


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  
 
Napisane: 2016-11-18, 13:07 
Gość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-12-23, 15:04
Posty: 28
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Model aparatu: X-T1
rocket666 napisał(a):
W obydwu przypadkach naprawa trwała ok 5-7 dni, a defacto 1-2 dni ponieważ w obu przypadkach musiałem zadzwonić dnia drugiego/trzeciego od dostarczenia, uprzejmie informując, że sprzęt już został dostarczony wg. firmy kurierskiej, a status na stronie serwisu nadal nie uległ zmianie, a mi bardzo zależy na czasie. Aparat był wysyłany następnego lub drugiego dnia po moim telefonie.

Miarkuję, że mają jakiś problem z prioretyzacją zadań lub etap przekazania z recepcji do serwisu kuleje, ale jak się okazuje wystarczy zadzwonić.

Ws. Twojego długiego terminu realizacji być może, musieli wysłać aparat do UK czy w inne miejesce.

Czy możesz zdradzić na jaki cudowny numer dzwoniłeś. Ja próbuję już drugi dzień wydzwaniać na poniższe numer i niestety bez skutku, nikt nie odbiera.
tel (+48 22) 517 66 63
tel (+48 22) 517 66 64


Góra
 Zobacz profil  
 
Napisane: 2016-11-18, 13:24 
Zaangażowany

Dołączył(a): 2015-09-20, 15:26
Posty: 261
zdjęcia: 9
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 9 razy
Model aparatu: X-T1
Dzwoniłem do recepcji, przepraszam ale niestety nie pamiętam dokładnego numeru.
Ewentualnie wyślij email z prośbą o odpowiedz.

Dzwonię właśnie testowo na jeden z Twoich numerów i rzeczywiście nikt nie odebrał.


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  
 
Napisane: 2016-11-18, 13:54 
Gość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-12-23, 15:04
Posty: 28
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Model aparatu: X-T1
Dzięki za info. Właśnie spróbowałem dodzwonić się przez recepcję i niestety otrzymałem odpowiedź, że pani z serwisu, która zajmuje się obsługą jest nieobecna i że proszę dowiadywać się w poniedziałek.


Góra
 Zobacz profil  
 
Napisane: 2016-11-18, 15:58 
Zaangażowany

Dołączył(a): 2015-09-20, 15:26
Posty: 261
zdjęcia: 9
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 9 razy
Model aparatu: X-T1
No to tajemnica rozwiązania, choć to trochę nieprofesjonalne, że nikt jej nie zastępuje. Jestem amatorem ale w przypadku profesjonalnego Klienta który musi mieć sprawny aparat mozliwie 100% czasu to może być problem.

Tak jak mówiłem dzwoniłem w obu przypadkach i w obu przypadkach "Pani" mi pomogła. Prosiłem o pośpiech bo akurat było przed gwiazką, a partnerka była przy nadzieji więc zależało mi na aparacie na ten okres, zdj. z rodziną itp. drugi temat był przed wyjazdem na wakacje także tego typu motywowanie sprawdziło się!


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  
 
Napisane: 2016-11-18, 16:39 
Gość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-12-23, 15:04
Posty: 28
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Model aparatu: X-T1
No cóż, nie pozostaje mi nic innego jak czekać do poniedziałku.


Góra
 Zobacz profil  
 
Napisane: 2016-12-01, 11:05 
Gość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-12-23, 15:04
Posty: 28
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz
Model aparatu: X-T1
No i po dwóch tygodniach moja sprawa została załatwione z pozytywnym skutkiem. Również moje odczucia co do obsługi są bardzo pozytywne. Co prawda na początku był pewien problem z kontaktem, ale jak pisałem wcześniej, wynikało to z nieobecności osoby odpowiedzialnej za tą działkę. W trakcie tych dwóch tygodni zdarzył się też moment, gdy ciśnienie troszkę mi skoczyło, ale bardzo szybko udało się sprawę wyjaśnić.
Tak więc jeśli chodzi o nasz krajowy serwis Fuji, to ja jak najbardziej jestem zadowolony z obsługi.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do: